<h2>.: مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی :.</h2><span></span>
مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی
موضوعات
تبلیغات
تبلیغات
۲۵ شهریور ۱۳۹۳
مجموعه ای از 88 پوستر با محوریت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


تصاویر فوق، مجموعه ای از 88 پوستر با محوریت هفته دفاع مقدس است،

که برای فضاسازی و نصب بر روی بُردها مناسب می باشد.

(برای دیدن همه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید)

.........................

برای دیدن اندازه اصلی، بر روی تصاویر کلیک نمایید.




دفاع مقدس



دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس









دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس



دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس


دفاع مقدس










تصاویر فوق، مجموعه ای از 88 پوستر با محوریت هفته دفاع مقدس است،

که برای فضاسازی و نصب بر روی بُردها مناسب می باشد.

(برای دیدن همه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید)

.........................

برای دیدن اندازه اصلی، بر روی تصاویر کلیک نمایید.

نظرات (۱۳)

خیلی کارتون عالیه که همه رو جمع کردین یه جا !
پاسخ:
محبت دارید
ممنون
یاد شهدا کمتر از شهادت نیست
خدا به ما هویتی حسینی مانند شهدامون عطا کنه وغیرتی ابوالفضلی مانند جانبازانمون کراماتی زینبی همچون اسرامون.دستتون درد نکنه .ببخشید من چند تا از عکساتونو واسه خودم کپی کردم .بد نیست هرزگاهی که افسار گسیخته میشویم با شهدامون تجدید میثاق کنیم.
خدا به ما هویتی حسینی مانند شهدامون عطا کنه وغیرتی ابوالفضلی مانند جانبازانمون کراماتی زینبی همچون اسرامون.دستتون درد نکنه .ببخشید من چند تا از عکساتونو واسه خودم کپی کردم .بد نیست هرزگاهی که افسار گسیخته میشویم با شهدامون تجدید میثاق کنیم.
پاسخ:
سلام و ادب
خواهش میکنم
عکس ها برای استفاده ست
مشکلی نداره
من همش رو میخام بذارید توی یک فایل فشرده تا دانلود کنم نخام یکی یکی بزنم
پاسخ:
سلام و ادب
ماهم میخواهیم کار هرچه آسانتر برای مخاطبین آماده باشه، ولی برای ما امکانش نیست.
(یعنی برای این کار ما یکبار باید تک تک آپلود کنیم و یکبار هم باید فایل فشرده آن ها رو آپلود کنیم.)
شرمنده هستیم و عذرخواه

بسیار دیدنی ،عالی و تحسین برانگیز
پاسخ:
تشکر
با سلام و خسته نباشید واقعا زیبا بود  و خیلی خوبه که ادم همیشه یاد شهدا رو زنده نگه داره و به یاد  فداکاریشون باشه واین عکس ها برای من مثل منبع الهام بوده وبااجازه از اونها برای کشیدن یک نقاشی استفاده کردم 
ممنون
پاسخ:
سلام و ادب
این حداقل کاری بود که از ما برمی آمد...
اگر مقدور بود نقاشی رو برای ما ارسال کنید
اگرم که نه، فقط دعا بفرمایید.
آفرین. بسیار عالیست پوسترهاتون. اجرتون با شهیدان!
پاسخ:
سلام و ادب
ما صرفاً جمع آوری کردیم
قابلی نداره...
التماس دعا
بسم الله الرحمن الرحیم... اجرکم عند الله... برای سایر مناسبت ها و ایام الله ها هم ما را یاری کنید... با تشکر
  • جامانده از قافله
  • سلام. قبول باشه صدقه جاریه تون! بسیار بسیار عالی. از یک دونه اش هم نمیشه گذشت. ان شاءالله شهید بشید.
    پاسخ:
    سلام و ادب
    ممنون از لطفتون...
    وظیفه ست...
    دعا بفرمایید

    عالی بود، اما خوب بود نام طراحان پوسترها نیز ذکر می شد (حداقل برای آنها که طراحشان مشخص بود)

    با سلام و خداقوت

    خدا به شما خیر و برکت بده و زندگیتون پر از کمک شهدا

    من برای طراحی پوستر دفاع مقدس سال 99 از عکسای شما استفاده کردم 

    سلام من برای پوستر از عکسای وبسایتتون استفاده کردم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    دوستان
    نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتـــر شدنِ کارِ مربـــی به ما انتقال دهید.
    محتوا و مطالـــب فرهنـگی - تربیــتی خود را حتــماً برای ما ارسال نمایید.
    رونوشت (کپی) از مطالب تارنمای مربی ترجیحاً با قید منبع آزاد است.
    استفاده تجاری از مطالب این تارنما مجاز نبوده و منوط به اجازه ما می باشد.
    مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی
    |
    www.morabbee.ir
    ارتباط با ما: ۰۹۱۹۶۲۲۵۹۳۴

    ابزار رایگان وبلاگ

    رایانامه (ایمیل) خود را وارد نمایید: