<h2>.: مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی :.</h2><span></span>
مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی
موضوعات
تبلیغات
تبلیغات
۲۶ بهمن ۱۳۹۷
سرود و دم پایانی | من کجا لیاقت اقامه عزای تو؟

یا حسین یا حسین شعله‌ی عزای تو چراغ کربلای تو توو دلم روشنه
پرچم قیام تو صراحت کلام تو تا ابد با منه
درس آزادگی توو همین مجالس مصیبت مُحرّمه
توو لهوف سیّد و توو مقتل مُقرّمه
یاد من دادی که، زیر بار ستم تا قیامت نرم
یا حسین یا حسین

(یا حسین عزیز فاطمه)

*** *** ***


یا حسین یا حسین باز به من بها دادی به اشک من صفا دادی مجلست اومدم
پس هنوز امید داری به من که ساده میگذری گرچه خیلی بدم
یا حسین یا حسین من کجا لیاقت اقامه عزای تو؟
من کجا و کشتی نجات روضه‌های تو؟
من کجا و حرم؟ خیلی ممنونتم خیلی مدیونتم
یا حسین یا حسین
(یا حسین عزیز فاطمه)

*** *** ***
یاحسین یا حسین کاش مث مدافعا، توو سوریه توو سامرا هدیه میشد سرم
ارتشت مسلحه، نذاشته پای ابرهه وا بشه توو حرم
آرزوم اینه که جوری که تو دوست داری خدا رو بندگی کنم
آرزوم اینه مث شهیدا زندگی کنم
آرزوم یک کلام: اربعین آقا! کربلا می‌خوام
یا حسین یا حسین
(یا حسین عزیز فاطمه)

*** *** ***
حجت بن الحسن از نجف تا کربلا رو، لابلای موکبا رو جستجو می‌کنم
بلکه بین زائرا، ببینمت توو کربلا آرزو می‌کنم 
حجت بن الحسن پرچم تو مژده‌ی قیام پابرهنه هاست آرزوی قلبی تمام پابرهنه هاست
خون شد از انتظار، این دل بیقرار این دل بیقرار
حجت بن الحسن

(العجل عزیز فاطمه)

شاعر: محسن رضوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان
نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتـــر شدنِ کارِ مربـــی به ما انتقال دهید.
محتوا و مطالـــب فرهنـگی - تربیــتی خود را حتــماً برای ما ارسال نمایید.
رونوشت (کپی) از مطالب تارنمای مربی ترجیحاً با قید منبع آزاد است.
استفاده تجاری از مطالب این تارنما مجاز نبوده و منوط به اجازه ما می باشد.
مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی
|
www.morabbee.ir
ارتباط با ما: ۰۹۱۹۶۲۲۵۹۳۴

ابزار رایگان وبلاگ

رایانامه (ایمیل) خود را وارد نمایید: